dinsdag 9 april 2013

Meer energie - Stap 2

In mijn tigste project - deze keer ga ik resoluut voor meer energie - is het tijd voor Stap 2!

Voordat ik de brui geef aan mijn tornooien stoelzitten of zetelhangen, wil ik er zeker van zijn dat het niet het lijf is dat het laat afweten: alle vitaminen voldoende aanwezig? Mineralen waar ze moeten zijn, doen wat ze moeten doen?

Alzo verzamel ik al mijn moed en laat ik mijn huisarts zich uitleven met ettelijke buisjes om te vullen met bloedrood bloed en een formulier waarop amper een vakje blanco blijft. De hele mikmak wil ik getest hebben. 

Al gelooft mijn huisarts er zelf niet in: "meisje, je moet gewoon doseren en op tijd gaan slapen!" was haar raad toen ik met een papieren zak vol B+ haar kabinet buiten stapte. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...